Tau Pun Takut (5 Defender)

Yes, saya kecewa dengan keputusan seri kerana ManUtd ialah pasukan lauk di Anfield.

Walau bagaimana pun, kami tetap sayang ketua pasukan Liverpool kami yang memang sangat bijak mengagak Giggs lebih bersedia 'menyelamatkan crotch' dia dan membiarkan ManUtd ketinggalan. Gerrard is a footballing genius!

Maklumlah, Giggs suka berzina dengan ramai manusia tak kira mereka itu adik ipar dia ke, apa ke. Semua dia lanyak. Jadi 'crotch' dia memang sangatlah penting bagi Giggs. Kalau Suarez yang jadi 'wall' dia tahan pakai 'crotch' selamba aje. Bak kata Abdul Sokernet, Suarez Power.



Arakian sehina-hina penzina, hina lagi penzina yang menyusahkan rakan sepasukan.

Peminat2 ManUtd yang tak berapa cerdik sekalian, hidung ungu tak masukkan Rooney, Nani dan Chicarito dari mula ialah kerana dah 3 kali dia main corak macam tu dan tak bertahan dengan 5 defender di Anfield, semua kena tapau. ManUtd jadi lauk. Hidung ungu takut, faham? Itu pun hidung ungu harus berterima kasih pada DeGea yang membuat dua-tiga save nasib oleh percubaan Liverpool yang ya Allah, magnificent.

Hingga kita berjumpa lagi wahai scums.

#YNWA ./

Addendum:
Top ace7: Bukan David Jones main midfield ke abang? <--- ni fan sapa ni? Baik claim cepat. Manure? Smurf (U) atau smurf (S)? Tadika Cerdas? Ayam London? Elok kem-kem yang berwajib claim dia ni cepat. Kalau ko Liverpool fan dik, aku ban kau dari mengkomen lagi.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews