Match Preview - Liverpool vs ManUtd

Wah wah. Lama tak nampak Missus Vidic. Manalah agaknya Missus Vidic? Cuti bersalin kah?

Oh yer, Sabtu ni Liverpool akan mula melanyak ManUtd di Anfield pada jam 7.45pm waktu Malaysia. Sedap wey! Perghh. Geli-geleman sampai gigil bahu naik bulu roma perasaan ini.

Saya setuju dengan idea Jorji bahawa menang dengan ManUtd sudah cukup buat Liverpool walau tidak angkat piala cuma saya nak betulkan statement tu skit. Tahun ni Liverpool angkat piala EPL. Champions League, Liverpool cuti sebab kasi peluang team smurf pulak lah try angkat (kesian tengok papasmurf asik tukar player, tukar manager sampai habis ratus-ratus juta) walaupun nampaknya harapan smurf agak tipis sebab main macam sempudal di eropah. Team tadika? Abaikan.


Anyway, saya sedang pening kepala ni. Sambil tengok 11 orang player ManUtd disekolahkan hari sabtu, saya cadang nak kunyah Mister Potato tapi tak tahu perisa yang mana satu nak dimakan.


Peminat-peminat sokernet rasa perasa yang mana satu paling sedap dijamah sambil tengok pasukan ManUtd diratah atas padang Anfield?


Ramalan: Alex Ferguson punya muka jadi macam Mister Potato. Carroll skor 2 biji. Pengadil macam biasa, Pinocchio.

Seperti pepatah mat saleh, "once you go black you never go back", istana pasir yang kem ManUtd cuba pertahankan sejak kebelakangan ini akan hancur berkecai bersama dengan harapan2 peminat ManUtd yang lain bermula sabtu. Kerana selepas sabtu, Blackburn Rovers pun akan selamba bedal ManUtd. Penyokong2 tegar mereka pula akan mula "bercuti".

Selamat tinggal scums.

#YNWA ./

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews