Match Preview - Liverpool vs Norwich City

Hey!

Pasukan Liverpool akan membelasah Norwich City di Anfield jam 12.30 pagi Ahad waktu Malaysia.

Saya tak berapa tahu pasukan Norwich City ini kecuali fakta yang dahulu Proton pernah sponsor mereka sekejap. Last saya tengok game diorang ialah ketika sorotan perlawanan EPL baru-baru ini dimana Norwich ayamkan ManUtd dan memperolehi banyak peluang menjaringkan gol di Old Trafford tapi sebab nasib, ManUtd menang.

Selain dari itu, saya juga tahu bahawa pasukan Norwich City dikenali sebagai 'The Canaries'.

Burung kenari yang agak merbahaya dan liar ialah Grant Holt dan Anthony Pilkington. Kenari dari Wales dengan nama Steve Morison tu pun boleh tahan ganas. Tapi ganas yang terkawal. Memang la Johnny Evans dan 'David' Jones kelam-kabut nak kawal penyerang kenari tempoh hari sebab diorang tu pemain pertahanan yang sayur. Ni Liverpool bro. This is Anfield. Defend tip-top.

Batu jemala patik rasakan Sebastian Coates akan start untuk Liverpool kali ini. Bellamy dan Carroll pula akan berada dihadapan. Suarez akan direhatkan kerana penat jadi 'diver' sambil berzikir 'nigger' 60 kali seminit minggu lepas. Gerrard seperti biasa akan mengawal semua pergerakan diatas padang hatta pergerakan pengadil pun dia akan kawal. Hey! Terer sungguh kapten kita kawan-kawan.



Holohh holohhh. Comelnya burung-burung kenari ni.

Ramalan: Liverpool 3 Norwich City 0.

#YNWA ./

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews