Liverpool Terpijak Kulit Pisang

Hoi!

Sebagai pasukan yang power, popular dan disegani, keputusan seri agak sukar untuk saya terima. Pasukan smurf (S) dan (U), Manure dan skuad tadika boleh lah terima keputusan seri. Bukan Liverpool. Kami ada ... 'kwan'.

Tahniah kepada skuad kenari mat saleh yang berjaya menyekat Liverpool dari memungut mata penuh di Anfield.

Pertahanan Norwich City bermati-matian menahan asakan Liverpool dengan mengunakan dada, perut dan 'crotch'. Seperti ManUtd, Norwich City yang hampir menjadi lauk berjaya menjaringkan gol nasib.

Sekali lagi, penguasaan dan peluang yang dihasilkan Liverpool gagal disudahi. Apabila berjaya menewaskan penjaga gol, tiang gol pulak buat hal. Bukan sekali, tapi lebih dari sekali! Nampaknya sumpahan k*n#k si Abdul ni sudah mula membuahkan z*k*r.

Walau bagaimana pun saya tetap berpuashati dengan permainan yang ditunjukkan oleh pemain yang berjaya membuka banyak ruang dan peluang untuk skor. Cuma Steven Gerrard dan Glenn Johnson nampak sedikit pancit dihujung perlawanan. 2-3 game lagi match-fit lah tu. Mengikut kata ketua fisio di Anfield, 19 November adalah tarikh semua player 100 peratus cergas.

Hoi!

#YNWA ./

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews