Follow me and Manchester United

Apo berlaku?

Dah ghayo ko?

Apa perangai orang lain yang beraya, orang lain pulak yang suko lebih-lebih ni? P.Maniam rilek aje di FAS. Masih berkerja macam biasa, takda bising-bising pun? Superstar Rajnikanth juga belum naik hangin lagi. Semuanya tenang tapi kenapa dengan segelintir manusia ini? Jangan buat hal abang-abang sekelian, Deepavali disambut hari Rabu ini, jadi bawa bertenang.

Manchester United kalah? Itu biasolah. Adat pertandingan, ada yang menang, ada yang Liverpool. Takkan asyik menang aje, mesti la pertandingan menjadi bosan, orang pun tak mahu tonton lagi. Kalah 1-0 atau 2-0 memang pedih, tapi kalau 6-1 terus jadi tabah dan redha.

Peminat Manchester United menerima kekalahan kepada Man City dengan tabah. Man City bermain lebih baik, sementara Manchester United nampak seperti salah percaturan dan tidak kemas. Tiada percubaan merbahaya dilakukan oleh Manchester United sementara Man City, dari 8 percubaan 'on target' menghasilkan 6 gol. Semenjak 37 tahun, 48 thropy dan 2,062 perlawanan, adatlah kalau kalah sekali macam ini.

Justeru, Manchester United layak kalah dengan teruk.

Sekonyong-konyong wisel penamat dibunyikan, laman fesbuk dan twitter bagai dilanggar orang mabuk todi. Ianya sangat menghiburkan! Aku yakin ramai peminat Manchester United diasak bertubi-tubi dan juga yakin tiada dari mereka yang 'melompat' melatah tak tentu arah. Semua cool kan? Sebab kita kalah besar beb! Nak lawan camna lagi? Terima aje lah.

Kekalahan mengajar kita tentang tingginya langit dan kerasnya bumi. Sesekali
kita patut belajar dari The Kops bagaimana mahu menjadi penyokong yang tabah. Tabah dihina dan dicaci. Tabah menerima kekalahan demi kekalahan. Tabah secara sementara la, jangan asyik tabah aje selama 20 tahun. Ejas-ejas la sikit ok Devils?

Kalau tak tau jugak, tanya pengacara Scoreboard, Encik Tabah Sazwan.

Hi Devils

Tapi, walaubagaimanapun Devils sekelian, kita harus berbangga menjadi penyokong Manchester United. Sekurang-kurangnya kita selalu orgasm bersama apabila melihat pasukan Manchester United menang bergaya. Kita klimaks bersama-sama bila Rooney hattrick dan bila kalah, kita juga harus tenang bersama.

Itu adalah lebih baik dari hanya mampu orgasm dengan melihat pasukan orang lain menang. Terklimaks bila lihat Manchester United dikalahkan. Kerana perbuatan hina sebegitu umpama seorang lelaki yang tidak berjaya dipuaskan dengan keupayaan sendiri. Bagaikan mengharap lelaki lain memuaskan ...ahh, tak sanggup aku nak habiskan ayat ni. Saintifiknya, IMPOTENCE!

Oh Tuhanku.

bawakla berubat

Manchester United akan kembali. Tak perlu aku ceritakan lebih terperinci. Semua umat manusia dah tau. Ianya bukan hal rahsia lagi. Kalau IMPOTENCE baru la rahsia.


Kem Manchester United mengucapkan Happy Diwali

Follow me on twitter _jorji dan kita orgasm bersama.
Cheers!

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews