Sokerleak - Gambar Line Up Chelsea Menentang Man United Pagi Esok


Gambar Exxxxclusive

Kegagalan Persatuan Bolasepak England untuk menghukum Wayne "Grandma Fucker" Rooney kerana menyiku pemain Wigan James Mccarthy sabtu lalu memaksa Chelsea untuk mendapat kebenaran khas FIFA untuk memakai helmet untuk perlawanan pagi esok. Menurut pengurus pasukan the Blues Carlo Ancelloti;

"Saya risau ada pemain bernilai jutaan pound sterling Chelsea yang bakal tercedera kerana Rooney ada license to elbow sejak kebelakangan ini. Pihak FIFA membenarkan Chelsea menggunakan helmet dalam perlawanan menentang United kerana sebelum ini mereka membenarkan Petr Cech memakai helmet ragbi. FIFA merasakan pemakaian helmet untuk semua pemain bola adalah wajib bila Ronney disahkan akan bermain"

Pihak Sokernet menerima gambar prebiu helmet yang pakai dipakai pemain Chelsea menerusi sumber rahsia kami di Cobham. Dikhabarkan helmet ini adalah yang sama dipakai oleh The Stig dari siri Top Gear. Petr Cech pula dibenarkan memakai topeng Darth Vader bagi memberi keselamatan maksima dari sikuan Rooney.



Apabila pihak Sokernet menemuramah Sir Alex, beliau berkata;

"It does not matter. I will instruct Rooney to wear titanium elbow guard so he can break open the helmets like a coconut. He will even get a yellow card! I fukken bet on this!"


No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews