Çağatay Ulusoy'un Siesta Dergisine Verdiği Roportaj (Yeni)

2010 Best Model of Turkey yarışmasının finalisti olan Çağatay Ulusoy, Show TV'de yayınlanan 'Adını Feriha Koydum' adlı dizide Emir karakterini canlandırıyor. Kariyerinin daha çok başında olan Ulusoy, içinde bulunduğu camiadan hiç kimseyle bir beraberlik yaşamayacağını söylerek, gelecekle ilgili planlarını ve hayatını anlattı.

- Best Model of Turkey'e katıldıktan sonra hayatında neler değişti? Katılmadan önce nasıl bir hayatın vardı?
Çok şey değişti. Bir kere ekran önüne geçtim, çevrem değişti ve yaşam standartım yükseldi. Bu yarışmaya girmeden önce normal gençler gibi okula, eve, spora giden biriydim.
- Yarışmaya katıldığında kazanacağına ihtimal veriyor muydun?
İlk beşe gireceğime kesin gözüyle bakıyordum; ama birinci ya da ikinci olacağımı hiç beklemiyordum.
- Adını birinci olarak duyduğunda neler hissettin?
Hiçbir şey hissetmedim. Dondum kaldım. Zaten tekrarını izledim yarışmanın. Orda da ne kadar şok olduğumu gördüm. İlk bir hafta da inanamadım zaten.
- 'Adını Feriha Koydum' adlı dizinin kadrosunda yer alman nasıl gerçekleşti?
Dizi teklifini birinci seçildiğim gece aldım. Saat 00:00'da birinci seçildim, 02:00'da teklif geldi. Bu çok iyi bir kadro ve Emir Sarrafoğlu da güzel, bana uygun bir karakter olduğu için hemen kabul ettim.
- Dizide canlandırdığın karakter Emir Sarrafoğlu ile benzer yanların olduğunu düşünüyor musun?
Para bakımından olmayabilir; ama mütevazı ve aşkının peşinden koşan biri olması bakımından bana benziyor. Ben de çok duygusal ve romantik biriyim onun gibi.

KONSERVATUARA GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
- Oyunculuk eğitimin var mı?
Ayla Algan'dan daha önce 2 ay kadar kısa bir eğitim almıştım. Benim hedefimde liseden bu yana oyunculuk oldu hep. Şimdi konservatuara girmeyi düşünüyorum. Oyunculuğumu geliştireceğim.
- Oyunculuk mu sana daha yakın modellik mi?
İkisini de çok seviyorum; ama oyunculuk performans olarak daha zor bir şey. İkisinin de yeri ayrı, kıyaslayamıyorum. Bunu kıyaslamak anneni mi daha çok seviyorsun yoksa babanı demek gibi bir şey.
- Yurtdışında bir şeyler yapmayı düşünüyor musun?
Mayısta Best Model of The World var zaten. Bunun dışında da oyunculukla ilgili workshoplara katılmayı ve sonrasında da yurt dışında bir şeyler yapmayı düşünüyorum.
KENAN AĞABEY KENDİNİ AŞTI
- Kenan İmirzalıoğlı mu, Kıvanç Tatlıtuğ mu?
İkisi de tarz olarak çok farklılar. İkisini de çok başarılı buluyor ve beğeniyorum; ama Kenan Ağabey'e küçüklüğümden beri ayrı hayranlığım vardır. Bence Kenan Ağabey kendini aştı.
- Oyuncu olarak senin de kendine örnek aldığın isimler var mı?
Haluk Bilginer, Tamer Karadağlı gibi oyuncuları çok beğeniyorum ve izlerken de hayran kalıyorum.
- Şu anda gündemde olan başka projelerin var mı?
Teklifler alıyorum. Belki bir reklam filmi projesi olabilir.
- Sokağa çıktığında nasıl tepkiler alıyorsun?
Sokağa çıkmıyorum maalesef. Çok yoğun çalışıyorum. Boş vaktimde de ailemle görüşüyorum, senaryoyu okuyup gitar çalıyorum. Gezmeye fazla zamanım olmuyor.
- Memnun musun bu durumdan?
Memnunum, güzel gidiyor şu an. Bu bir süreç. Bir ara yoğunluk olur sonra yine durulur.

'GÖNÜL İŞLERİNDEN KAÇIYORUM'
- Karakter mi daha çok ön planda senin için yoksa dış görünüş mü?
İlk bakıştaki enerji çok önemli benim için. İlk baktığımda bir ışığı vardır, aurası yüksektir. Bu benim için çok önemli. Dış görünüşü hoşuma gittiği ve karakterinin bana uygun olmadığını anladığım biri için de hemen kötü düşünmem. Değiştirebildiğim yanlarını değiştirmeye çalışırım. Seveceğimi anladığım biri için emek veririm.
- Bir kızda olmazsa olmaz dediğin şey nedir?
Nefes alsın yeter. (Gülüyor). Şaka bir tarafa, kimseye muhtaç olmayan ve tek başına ayaklarının üstünde durabilecek özgüvene sahip olmalı. Buna ekonomik özgürlük de dahil. Dış görüntü olarak ise bakımlı, temiz ve doğal olmalı.
- Birinci seçildikten sonra eski kız arkadaşlarından arayan oldu mu?
O dönem hattım kaybolmuştu zaten; ben de farklı bir numara çıkarttım. Arayan olduysa da ulaşamamıştır.
- Daha yolun çok başındasın. İlerleyen zamanlarda değişebileceğini düşünüyor musun?
Buna ihtimal vermiyorum. Ayaklarım yere sağlam basıyor.
- Fanlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
Bana ait bir twitter ya da facebook sayfam yok. Ben konuşuyormuşum gibi şeyler yazılıyor. Bunlar doğru değil. Bunlara itimat etmesinler.

HAZAL BENİM İŞ ARKADAŞIM
- Hazal Kaya ile ilgili yakıştırmalar var. Bu konuyla ilgili ne düşünüyorsun?
Dizideki karakterler birbirine uyduğu için insanlar böyle yakıştırmalarda bulunuyor olabilir. Onun dışında sadece iş arkadaşım.
- İş arkadaşınla beraber olmaz mısın?
Hayır olmam. Daha doğrusu bu sektörde olan hiç kimseyle beraber olmam; çünkü benim özel hayatımın boyutu başka yerde iş hayatımın boyutu başka yerde. Bu sektörden öyle biri çıkarsa da kesinlikle kaçarım.

Doğal kızlardan hoşlanıyorum
Bu kadar yoğunluğun arasında bir kız arkadaşım yok. Tabii ki bu duyguları hissetmek güzel bir şey; ama bu yoğunlukta birine vakit ayıramam ve tatsızlıklar yaşanır. Bundan dolayı kaçıyorum kızlardan. Bu yoğunluk içindeyken de pek düşünmüyorum. Doğal olan kızlardan hoşlanıyorum. Çok fazla makyaj yapan ve yapmacık olan kızlardan hiç hoşlanmıyorum. Karakter olarak duygusal olan, çok konuşmayan ve yeri geldiğinde alttan almayı başarabilecek; bana sevgisini sözle göstermekten çok hareketleriyle ifade edebilecek birini tercih ederim. Öteki türlüsü bana çok yapmacık geliyor.

Röportaj: Burçin Demir

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews