Sarı Saçlarından Sen SorumLusun !

Sarı saçlarından sen suçlusun!
Güzel oyuncu Ceyda Ateş, Adını Feriha Koydum'daki performansı kadar, dizi için sarıya boyattığı saçlarıyla da çok konuşuluyor. Hayranları, sarı rengi hiç yakıştıramadıkları oyuncunun bir an önce eski saç rengine dönmesi için kampanya başlatma aşamasına geldi

Show TV'nin başrollerini Vahide Gördüm, Hazal Kaya ve Metin Çekmez'in paylaştığı dizisi Adını Feriha Koydum'daki kötü kalpli Hande karakteriyle ekrana gelen Ceyda Ateş'in sarı saçları tartışma konusu oldu. İnternetteki forumlarda, genç oyuncunun saç renginin kendisine hiç yakışmadığı, kaşlarını da sarıya yakın bir tona boyatmasıyla ortaya çok kötü bir görüntü çıktığı yorumları yapılıyor. "Rica ederim biri ona saçını sarıya boyamamasını söylesin. Kendi rengindeyken ne kadar güzel", "Sarı saç siyah kaş ekolünün son temsilcisi", "Rol icabı mı boyattı saçını bilmiyorum; olabilecek en kötü sarıya boyatmış. O da yetmemiş, kaşlara da el atmış, onları da mahvetmiş" şeklinde yorumlara maruz kalan Ateş, hakkında yapılan eleştirilere "Ben de sarışınlığı sevmiyorum" diye yanıt verdi.



SARIŞINLAR BAŞROL OYNAYAMAZ

Rol gereği saçlarını sarıya boyattığını belirten genç yıldız, "Sarı saçı çok seven biri değilim. Zaten bizim camiada sarışınlar başrol oynayamaz. Avrupa'da bu durum daha farklı ama bizde o bakış açısı yok. Bu nedenle proje bittikten sonra eski halime döneceğim" diye konuştu. Kendisini üne kavuşturan Çılgın Dersane Kampta filminde sarı saçlarıyla dikkat çeken Ateş, daha sonra rol aldığı Elveda Rumeli ve Kavak Yelleri dizilerinde kahverengi saç rengiyle boy göstermişti. Ateş, hayranlarının tepkilerine hak verirken, doğal saç renginin kendisinin de tercihi olduğunu dile getirdi.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews