Sizlerden Gelen 10. Bölüm Senaryoları ve Yorumları

Yorum 1
fragman bir geldi pir geldi.Onceki yorumlarda yazdiklarimiz cikiyor. Bu feriha emir sahnesi dizinin ortalarina dogru olacak herhalde. Bu bolum emir askinin ve arkadasinin ihanetin acisini cekecek koray ve feriha verdikleri sozun yuku altinda ezilecekler gercegi soyliyemedekleri icin. bu isden hande siyrilacak gorurusunuz o sari ciyana hic bir sey olmaz emir ve ferihanin didismelerine aliskinizda koray la emir nasil olacak ayni okulda koray ne tepki verecek emire okadar cok soru varki. Gercekleri birinin anlatacagi kesin de kim anlatacak o gercekleri orasi merak konusu.Tek teselimiz bu kavganin ardindan muhtesem bir barisma bekliyorum. Bu diziyi kalbimize yenik dusmeden seyrederiz insallah.  Yazar : Yusra

Yorum2
böyle bir kavganin olmasi cok normal , anlik sinirini anca bir yumrukla atabilirdi, demekki okadar seviyorki kardesim dedigi insani bile gözü görmüyor emirin. simdi... feriha kendini nasil anlaticak emire cok merak ediyorum., ama bence kisa bir ayrilik ikisinin de askini alevlendirecek, günce belki bir iyilik edip gercegi emire bisekilde anlatir, bunu ferihaya borclu yanii :))
mehmet yoldan cikti, :(( para icin bunu yapmasaydi keske gözümden düstü...
Handaye diyecek söz bulamiyorum, kötülük 1:0 öne gecti ama kisa zaferini kutlasin simdi bakalim , nasil. olsa emir feriha ya dönecektir oyüzden arkadaslar hiiic bosuna üzülmeyin :))
feriha yi zor günler bekliyor ama simdi sira feriha da emir icin biseyler yapmasi lazim, öyle bos bos durursa handeye daha cok firsat vericek,
koray bence darilacak emire ona vurdugu icin kardesini dinlemedin diyecek belkide benden bunu nasil beklersin diyebilir, korayin tepkisi ne olacak cok merak ediyorum, onada cok üzüldüm , zehra da handenin agizina bakiyor cok yalan yalnis duyduklariyla ferihaya karsi umarim önyargili konusup davranmaz...merakla bekliyorum cuma yi... Yazar : Reyhann

Yorum 3
bence 10. Bölüm böyle olcak :
Ferihala Koray sarildiktan sonra feriha eve gircek koray da emire gidcek
Fotaraflari ceken de tabi ki Handeye, Hande bu fotoraflari hemmen Emire göstermek isticek
Korayla Emir Evde otururken kapi calcak Emir kapiyi accak ve Hande Eve gircek
,,Koray,sendemi burdazin´´ diye derken koraya cadi gibi bakcak. sonra Emire fotoraflari vercek Emir önce sok bir an gecircek sonrada Handeyi ve Korayi evden göndercek.
Ferihalan Günce korayin evinde otururken Feriha Emiri aramaya caliscak ama Emir Telefonu acmicak Feriha merak edecek ve korayi aricak Koray ona sadece Emirin hic iyi olmadini ve Feriha onla konusmazi lazim gerek oldunu söylicek Feriha ama Evden Güncenin yüzünden cikamicak. Evde Emir düsüncek ve Düsüncek ama birtürlü anayamicak nazil bunlar bana bunu yapar diye söylencek sinirli sinirli evdenn mekana gidecek orda bir kizla karsilasicak
o kiz ona göz atcak emir onu Evine götürcek ordada emir cok iccek kiz ben yukara seni bekliyorum diyecek ve yukari cikcak emirde sinirli düsünüp yarim saat sonra yukari cikcak ama o Kiz ukuya dalmis olcak.
Birkac saat sonra koray Eve gitcek orda Günce uyumus Ferihada yaninda oturmus olcak
feriha hemen koraya sorcak ne oldu Emire neden telefonu acmiyo koray ona herseyi anlatcak Feriha onla konusmam lazim diye evden cikcak koray dur bu saate taksi bulamazin ben seni götürüm satten günce uyo diye cevap vercek.
Diyis o diyis Koray Ferihayi Emirin evinin önüne brakcak Feriha tam kapiya vurmak isterken o kiz Emirin yarimiyla kapidan cikcak Feriha sok ani gecircek Feriha icin bir an dünya durcak.
Feriha sinirli sinirli korayin Arabasina bince emir onu aramaya caliscak ama olmucak yani feriha acmicak. Feriha eve geldinde Annesi ona kizcak barcak ama Feriha hepp o ani hatirlicak Feriha cok götü bir durumada Emir ve Feriha daha bilikte konusmucaklar hendede tabiki cok sevincek Günce cok psman olcak hersey benim yüzümden oldu benim yüzünden ona yalan atin benim yüzümden onla araniz bozuldu diye üzgün olcak Günce emirle konusmaya karar vercek Emirle Günce kaffede konuscklar Emir duyduklarina inana miycak
Ferihadan özürdilemeye caliscak ama Adını Feriha Koydum onu dinlemiyecek Aksam oldugunda Emir ferihanin evine gidecek ferihaya kapini önüne gel yada ben gelirim diye mesaj atacak
ferihada gitmesi lazim olcak gitiyinnde Emirin arabasina bince Emir birden arabayi 9 bölümdeki denizin oraya sürcek feriha rabadan incek emir de baslicaklar konusmaya barmaya emir ferihaya o kizla hib birsey yasamadini anlatcak
emir hep daha cok yaklascak en sonunda SENI SEVIYORUM diyecek Feiha ona bakip BENDE SENI diyecek sonra o an birbilerini yine öpecekler Yazar: Azize

Tabi bunlar sadece bi tahmin öyle olabilir yada biraz deysik yada yazdima hic bensemez Yazar: Azize
Adını Feriha Koydum Fan Club Olarak Sitemize Yorum Atan Tüm misafirlere Teşekkür ederiz.Bundan Sonrada Yorumlarınızı Paylaşmaya Devam edeceğiz...
          

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews