Sosyal Paylaşım SiteLerindeki Adını Feriha Koydum Dizisi Yorumları

Son Yıllarda internet kullanıcalırının olmazsa olmazlarından olan sosyal paylaşım sitelerinde Adını Feriha Koydum Dizisi ile ilgili son yorumlar Böyle
-Türk dizi isimleri niye bu kadar uzun ve sacma? Öyle bir gecer zaman ki, fatmagulun sucu ne, adini feriha koydum.
-iLiskimize bir ad koyalım dedi adını feriha koydum
-Feriha'nın adını ben koydum... sıra Behsat .Ç 'nin soyadında
-"Adını Feriha koydum" da Feriha'nın yerleştirme sonucuna göre: Bilşehir üni. Eğitim fak. işletme fak. iktisatı kazanması. Ahh türk dizileri
-lk görüşte aşık oldum sana otobüsteki yabancı.Ismini bilmiyorum;o yüzden adını Feriha koydum.Feriha
-Adını Feriha koydum, sonra dedim Feriha diye çocuk mi olur, Feriha dediğin 50-55 yaşında teyze olur. Değiştirdim çocuğun adını hemen.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews