Adını Feriha Koydum Dizisinden Müthiş Başlangıç (Reyting Sonuçları)

14 Ocak Cuma günü Kanal İzlenme Oranları belli oldu.

Önce Karadağlar, ardından Muhteşem Yüzyıl ve son olarak da Adını Feriha Koydum'la Show Tv, dizi piyasasındaki bahtsızlığını yenmeye başladı. Dün akşam ilk bölümüyle yayınlanan Adını Feriha Koydum da iyi bir başlangıç yaparak Show Tv'nin yüzünü güldürdü.

Adını Feriha Koydum'dan Müthiş Başlangıç

Başrollerini Vahide Gördüm, Metin Çekmez, Hazal Kaya, Deniz Uğur ve Çağatay Ulusoy'un paylaştığı Adını Feriha Koydum, dün akşam yarışa çok iyi bir giriş yaptı. Vahide Gördüm, Metin Çekmez, Deniz Uğur ve Hazal kaya oyunculuklarını yine konuşturdular. Dizi, 6 civarı bir ratingle Hanımın Çiftliği'nden sonra en çok izlenen dizi oldu. AB'de de durum farklı değil, orada da 8 civarı ratingiyle yine ikinci dizi olarak geceyi tamamladı.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews