Ferihanın Tanıtım Resimlerini Sevgilisimi Çekti ?

Hazal Kaya'nın, başrolünde yer aldığı Adını Feriha Koydum'un tanıtım fotoğraflarını, torpil yaparak fotoğrafçı sevgilisi Cahit Baha Pars'a çektirdiği haberlerinin üzerine çok önemli bir detayı sizlere aktarıyoruz.

Bir derginin kapak fotoğraflarını çekerken tanışıp, bu tanışıklığı birlikteliğe döndüren Hazal Kaya ve Cahit Baha Pars çiftiyle ilgili bugün basında torpil haberleri yer alıyor. Haberlerde, Hazal Kaya'nın başrolünde yer aldığı ve bu akşam yayına girecek olan Adını Feriha Koydum adlı dizisinin tanıtım fotoğraflarını çekme işini, yapımcısından ricada bulunarak 2 bin 500 TL. karşılığında sevgilisi Cahit Baha Pars'a verdirttiği bilgisi yer alıyor ama kazın ayağı öyle değil!

Cahit Baha Pars, Show Tv'nin fotoğrafçılığını yapıyor. Kanalın bünyesindeki tüm projelerin tanıtım fotoğraflarını Pars çekiyor. Show Tv'nin yeni dizisi Adını Feriha Koydum'un tanıtım fotoğraflarının Pars tarafından çekilmesi torpil değil tesadüften ibaret olmuş oluyor.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews