Sizlerden Gelen 6. Bölüm Senaryoları

 Yorum 1
arkadaşlar bence öğrenmemeli çünkü dizinin konusu bu değil bence uzun bi süre daha devam etsin bu yalan çünkü böyle çok heycanlı olucak ama kesinlikle 6. bölümde yalan ortaya çıkmıcak çünkü fragmanını izledim öpüşcek gibi oluyolar öğrense böyle birşey olmaz ben böyle umut ediyorum bende herkez gibi feriha ile emir'in sevgili olmasını istiyorum çünkü birbirlerine çok yakışıyolar çağatay ulusoy yeni oyunculuğa başlamasına rağmen çok güzel rolünü yapıyo çok başarılı bi oyuncu olucağına inanıyorum ayrıca hazal kaya da çok başarılı bir oyuncu dizinin oyuncu katzoru gerçekten çok güçlü medyapımı tebrik ediyorum  (Yazar Raziye )
Yorum 2
feriha dergide emirin resmine bakıp ağlıyodu fragmanda ve elindede çiçek vardı görülüyodu. yani feriha emirden çiçeği almış olabilir yada emir ferihayı görememiş olabilir ve baya bi bekledikten sonra çiçeği yere koyup (yere atmışta olabilir) sonra gitmiştir,ferihada kimseye görünmeden çiçeği alıp odasına gidip emirin resmine bakıp ağlıyodur muhtemelen..
bence koray hap gerçeğini emire söylemiyeceek ve söylemesindee,o cd korayın elinde oldukça hande cadısına karşı elinde bir koz oluyor bu kozu harcamak istemez hatırlarsanız beşinci bölümde koray handeye''bu cd bende oldukça bana öyle geliyorki herşey çok güzel olacak''demişti yani bu cd yi emire vermemeli kesinlikle.. ama emire ferihaya inanması gerektiğini falanda söylüyordu yani emir o cd yi görmeden ferihayı affedicek buna eminim diyebilirim..  (Yazar Semra )
Yorum 3
hmm baya heyecanli ve atesli bir bölüm bizi bekliyor... ellerinde ciceklerle bekleyen emir bence feriha dan hic haketmedigi bir tavirla ordan gönderilicek. cicekleri alip belkide yere felan atabilir, haketmedigim seyler söyledin bana inanmadin diyebilir mesela :)))).....cünkü fragmanda dikkat ederseniz cicek biraz yipranmis :( ve feriha emirin resmine bakip agliyordu , sonrada dayanamicak duygular agir basacak ve okulda emirden özür dilicek.... zehra handenin evinde bir sürprizle karsilasacak diyor, burda bence hande ve emirin birlikte cekilmis resimleri görüp sasiracak zehra. :)))) sevgilisi felan zannedebilir...
dügündeki adamda daha evvelki yorumumda belirtigim gibi ferihaya talip cikti, gerci zehra hayatta böle biseye izin vermez feriha okuyor diye.  (Yazar Reyhann )

Sizlerden Gelen Yorumları Yayınlamaya devam ediyoruz.6. Bölümde Neler Olacak Sizde Yorumunuzu Alt Kısımdan Yazabilirsiniz. Öte Yandan Sabah gazetesi Yazarı YÜKSEL AYTUG dizimizin 5. Bölümdeki Alışveriş Sahnesi Hakkında Sabah Gazetesinde Geçtiğimiz Günlerde bir yazı Yazdı. İşte o Yazı
HAYDİ HANIMLAR TERAPİYE
Adını Feriha Koydum dizisinde tiki hanımefendi, üniversitedeki arkadaşlarına "Çok sıkıldım, haydi terapiye gidelim" diyordu. Sandım ki, bir psikiyatra gidecekler. Meğer alışverişe gidiyorlarmış. Onların lisanında ihtiyaç harici alışverişe 'terapi' deniliyormuş. Tabii bizim fukara Feriha'yı da kattılar yanlarına. Bizimki, arkadaşına rezil olmamak için bankaya yatırmak üzere yanına aldığı apartman aidatlarının bin lirasını bir ayakkabıya bayıldı. Demem o ki, kadın ve alışveriş, ateş ile barut gibi. Bir araya geldiklerinde patlama kaçınılmaz! İşte kadınların bu en büyük zaafını reytinge dönüştürmek de Kanal D'nin yeni gündüz kuşağı programı Bana Her Şey Yakışır'a düştü. Programın ana fikrini kısaca anlatmak gerekirse, Yemekteyiz'in kıyafet versiyonu diyeyim, anlayın. Hanımlar bir araya geliyor. Her gün biri, kendine ayrılan bin liralık bütçeye sadık kalarak alışverişe çıkıyor. Seçtiği kıyafet, diğerleri tarafından puanlanıyor. Bu arada ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da hanımlara kıyafet önerilerinde bulunup iyi görünmenin ve ucuza şık olmanın püf noktalarını anlatıyor. İlk bölümde yarışmacı Hülya Hanım, Bağdat Caddesi'nin en ünlü mağazalarını dolaştı. Birbirinden şık abiye kıyafetleri, en göz alıcı ayakkabıları giyip giyip çıkardı. Eminim, televizyon başındaki pek çok kadın, ekrandan deri altına ince ince zerk edilen bu alışveriş adrenalini yüzünden, programın sonunu bile bekleyemeden kendilerini alışveriş merkezlerine atmışlardır. İmkanı olmayanlar ise gerçek bir psikolojik terapiye ihtiyaç duyacak hale gelmişlerdir! Yakında aile bütçesi delik deşik olan beyler Taksim'de toplanıp bu programı protesto ederlerse hiç şaşırmam!

Adını Feriha koydum 6. bölüm izle,adını feriha koydum canlı izle,adını feriha koydum fuul izle,adını feriha koydum emir,adını feriha koydum çağatay,adını feriha koydum 6. bölüm hd izle,adını feriha koydum 6. bölüm kesintisiz izle,adını feriha koydum seyret,adını feriha koydum son bölüm izle,adını feriha koydum son bölümü,adını feriha koydum yeni bölüm izle,adını feriha koydum 6. bölüm
Yüksel AytugYüksel Aytug

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews