Adını Feriha Koydum Dizisi Fark Yaratmaya Devam ediyor

5. bölümüyle Cuma akşamı ekranlarda olacak adını feriha koydum dizisinin 5. bölüm fragmanı internette tıklanma rekorları kırıyor.dizinin kısa sürede bu kadar başarıya ulaştırması öncelikle dizinin yapımcısı ve Şhowtv yi Çok mutlu etti.Dizi eleştirmenleride
gazete köşelerinde adını feriha koydum dizisine fazlasıyla yer vermeye başladı
Sabah gazetesi yazarı yüksel aytuğ Köşesinde adını feriha koydum dizisini pozitif yönde değerlendirdi.Yüksel Aytuğ Vahide gördüm Yani dizideki adıyla zehranın oyunculuğunun çok başarılı olduğunu ve diziyi izleyen insanları dizinin içine çektiğini belirtti.
5. Bölüm Fragmanı Yayınlanmasıyla Adını feriha Koydum Fanlarının Kafasında birçok soru işareti oluştu Bakalım 5. bölümde neler olacak.Şimdi sizlerle Sosyal paylaşım sitelerinde adını feriha koydum dizisinin 5. bölümüyle ilgili Son yorumlarını paylaşıyoruz.
İşte Yorumlar
-Adını Feriha Koydum 5. Bölüm Fragmanı Çıktı..Sürprizlerle dolu bir bölüm için Cuma Günü Show TV'ye kilitlenin!!
-iLişkimize bir isim koyaLım artık dedi, Adını Feriha Koydum
-Adını feriha koydum bu nasıl bir dizi yaaa :( Love You Emir
-Cuma gününü iple çekiyorum Adını feriha koydum dizisi fanatiği oldum :)
-Emir ile Ferihanın biz öpüşmesini beklerken onlar otel odasında hahahah :)

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews