6. Bölümünde Neler Olacak ? Sitemizde En Çok Okunan 5 Yorum

Yaklaşık 2 Aydır Hizmetinizde Olan Adını Feriha Koydum Fan Club Sitemizde Artık Her Hafta Sitemizde Yaptığınız Yorumlardan en Çok Rap Puanı Almış 5 Tanesini Yayınlıyoruz..İşte Bu Haftanın Yorumları
Yorum 1
adını feriha koydum resmen muhteşem bir dizi bazı konularında beni ailemi anlatıyor biraz eksiklik var tabi kapıcı değiliz emir gibi bir sevgilim yok hazal abla seni aşkı memnuda tanıdım ama şahane bir oyuncusun bence böyle devam et seni tebrik ediyorum zaten hani yani bence bu yılın en iddalı yapımlarındasn biri fatmagülün suçu ne biride adını feriha koydum
şayet bana sorsalar altın kelebek kime verilir ben bu iki muhteşem dizi oylarım gerçkten muhteşemsiniz böyle deva edin hepinize selamlar başarılarınızın devamını dilerim ha unutmadan ferihaya bişry diyecem dizinin devamını bilmiyorum ama bence feriha emir le muhteşem ikili olabilirsiniz ( Yazar-irem )
Yorum 2
bölüm gercekten cok heyecanli bitti, bence feriha emire kapicinin rahatsiz oldugu icin yardim ettigini söylicek baska bir olasilik göremiyorum bu sahnede :), sonra sen git babam görmesin seni deyip emiride ordan göndericek... belki yolun basinda herzaman biraktigi yerede bekler ferihayi .... tabii bu benim fikrim... daha sonra handenin dogum gününde bence feriha yine bi yalanla cikicak evden ve annesiyle dogum gününde karsilasacak... orada emirle yakin olursada annesi görecek herseyi ...tam bi kabus olacak... halbuki bence feriha artik gercegi itiraf etmeli emire... yalan la fazla bi uzaga varamicak... offff heyecanla bekliyorum cuma gelmesini :)))  (Yazar-Reyhann )

Yorum 3
Bence;Koray emire ferihanın uyuşturucu bağımlısı olmağını ve herşeyi handenin planladığını söylesin..Bu arada feriha elinde ekmek sepeti spor mu yapcam diycek yani bence çok saçma bir yorum yapmışsın beyzacım..Hemde arabanın arkasına itmesi mantıklı ama yukarda sanem var ona ne diyecek..??Ve mügecim internetten veya bu siteden izlesen bile ekmek aldığını anlarsan ben ilkten hiç dikkate almadım ekmek aldığını felan sonra senin yazını okudum baktım ama sepette ekmek vardı yani ekmek almış bende bütün arkadaşlar gibi sabırsızlıkla bekliyorum 6.bölümü fakat burda ne zaman yayınlanıyor bilmiyrum ama salı günü show tv 6.bölümün fragmanı verilecek!!Ben hep ordan izliyorum..Ama bu siteyede bayıldımm! (Yazar-Beril )
Yorum 4

ŞEYTAN AZAP da gerek harbi delikanlı adammış KORAY diyosunuz ya ...dogru ama yinede delikanlıya yakışmaz ...EMİRE şayet cıtlatmadıysa Ogün..... SENARYOYU yazanla kapışmak lazım FERİHA yı bu kadar zor duruma düşürmek insanlıga sıgmaz süpe duyarım O SENERYOCU bozuntusundan Bİ GERCEGİ DAHA SÖYLEYEYİM ÇOOOKKK GÜZELDİ FERİHA ( HAZAL KAYA ) KAPICININ KIZIDA OLSAN O MOR ELBİSELİ KIZ DA OLSAN SEN BİTANESİN PERİ KIZI GİBİSİN HARİKASIN GENCO DİZİMİZDE TANIDIK SENİ UNUTMAYACAGIZ ( ÖZGE )...MİZİ AŞK-I MEMNUYLA DEVAM ETTİN FERİHAY LA BİZE NEŞEEE KATTIN seniiiiiiii seviyoruzzzzzz HAZAL KAYA....... (Yazar-Bahtiyar)
Yorum 5
emir eski sevgilileriyle ne yaptı kim bilir emir. ama keşke ferihaya yapsaymış o zaman hiç ayrılmazlardı ya da evlenmek zorunda kalırlardı ferihanın ropörtajını izledim kısa boylu olmasından şikayetçi emir de de 190 boy var.boy açısından fazla yakışmıyolar.(keşke feriha biraz daha uzun olsaymş) her gece bu filmi düşünmekten uyuyamıyom keşke her gün olsa dizi akışna baktım bu dizinin tekrarı yok eğer varsa söyler misiniz .diziyle ilgili duygularm paylaşmam gerekiyordu yoksa çatlardım bence sizde yorum yapın merak ettiklerinizi sorun çünkü ancak böyle merak duygunuz azalıyo lütfen hergün buraya yorum yapıın ben çok sıkılıyorum  (Yazar-Sertap)
Sitemizdeki Yorumların Bazılarını Sizlerle Paylaştık ve Haftada 1 Veya 2 Defa Yorum paylaşmaya Devam Edeceğiz.6. Bölümle İlgili Beklentilerinizi Sizde Alt Kısımdan Yapabilirsiniz...

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews