Adını Feriha Koydum 13. Bölüm izle

Merakla Beklenen adını feriha koydum izle
dizisinin 13. bölümü bu akşam saat:20:00 da izleyici ile buluşuyor.Yayınlanan fragmanlardan anladığımız kadarıyla yine soluk soluğa heyecanlı bir bölüm bizleri bekliyor.adını feriha koydum Son Bölüm izle
Emir ferihanın nişanlısı ile karşı karşıya geliyor.feriha çaresiz durumda.Emir feriha ve ailesinin oturduğu apartmana gelir. Acaba Emir Ferihanın Kapıcı Kızı OLduğunu Anlayacakmı Bu Ve Bunun Gibi Soruların Cevabu Bu Akşam saat 20:00 da Şhowtv Ekranlarında.

HazaL Kaya Beyaz Şhow'a Konuk Oluyor.
Adını feriha koydum dizisinin başrol oyuncusu Hazal Kaya Bu Akşam Beyazıt Öztürkün Sunuculuğunu Yaptığı Beyaz Şhowa konuk Oluyor.Bu Akşam Feriha Günü :)
Sevenleri ferihaya doyacak önce diziyi Hemen ardından Beyaz Şhowu takip edecekler.adını feriha koydum 13. bölüm izle
videolarını ve hazal kayanın beyaz şhow videolarını sitemizden takip edebilirsiniz..

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews