Nazmi Faiz Mansor

Hari ni gua tak ada mood nak kepala banakan siapa siapa. Satu Malaysia dah tau siapa Fakri Saarani. Dan yang celik sikit mungkin dah tahu siapa Izzaq, Thamilrasu dan mungkin Guru. Sesiapa yang masih minat mempertahankan mereka, pergilah berjuang mempertahankan mereka. Peduli apa gua.

Mengenai perlawanan semalam, selain Khairul Fahmi dan Baddrol, dua lagi pemain yang boleh dianggap berguna bagi gua adalah Fadhli Shas dan Irfan. Mereka adalah dua daripada 3 pemain yang berlatih di FC ViOn Zlaté Moravce. Seorang lagi tidak dapat bermain di Sukan SEA 2011 iaitu Wan Zack Haikal (yang pernah bermain satu padang dengan gua). Ketiga-tiga pemain itu berada di dalam kelas yang tersendiri.

Tapi sebenarnya tuan-tuan, gua ada perasan satu lagi pemain yang power. Memperkenalkan,



Pemain berjersi 21, adik Nazmi Faiz Mansor!

Persoalannya sekarang dengan satu dua sentuhan kenapa Nazmi Faiz ini mudah digemari dan diminati peminat bola sepak? Jikalau ditanya kepada gua, jawapan gua hanya ada satu.

"Sebab dia main macam Arsenal..."



Notakepalabana: Semalam ketika acara pengalungan pingat di kaca TV, gua harap betul Fakri Saarani tiba tiba tanggalkan pingat emas dari lehernya dan melemparkan kepada ribuan penyokong Indonesia. Peh... baru la dramatik.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews