Hujung Minggu Saya


Baiklah, saya akan bagi pujian kepada pemain muda Malaysia semalam kecuali 'you know who and yes, him too'. Tapi harus diingat pujian saya ini merangkumi kejohanan setempat sahaja kerana lebih dari itu, kita masih terlalu lemah. Ingat kekalahan 2-0 kepada Jepun, main lembik macam taik cirit dengan persembahan yang amat menyedihkan pada 21 September sudah? Kesinambungan cerita ini ialah pada 23 Nov, lawan Syria. Jadi eloklah kita tengok dan fikir-fikirkan.

Baiklah, saya terima hakikat bahawa mutu bolasepak kita jauh lebih rendah dari mereka tetapi seperti sebuah rekod lama yang rosak, persoalan yang sama akan kembali berputar iaitu 'sampai bila FAM akan tetap begini'?

Kepada mereka yang terkinja-kinja mengatakan admin di Sokernet tidak cintakan bolasepak Malaysia, anda semua boleh pergi ambik bantal dan tidur dalam kubur.

Kepada mereka yang sayangkan bolasepak negara, percayalah bahawa sistem pengurusan dan struktur bolasepak kita perlukan perubahan yang ketara.

Kepada mereka yang cintakan Liverpool - Terlalu Power (TM), #YNWA ./

P/S: Sila pilih mana patut saya letakkan gambar kepala b*n*? A, B, C, D atau kesemuanya sekali?

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews