Pre-match review: Hantu Galah vs Liverpool

Memandangkan pihak Astro (yang juga merupakan penyiar rasmi EPL di Malaysia) telah menyemarakkan musim Hari Raya yang masih hangat ini dengan ceritera-ceritera hantu, maka saya dengan rasa rendah diri ingin meneruskan semangat atau 'spirit' ceritera hantu Astro itu kedalam ulasan saya minggu ini. Ulasan yang akan saya panggil 'Semua Pasukan EPL Minggu Ini Adalah Pasukan Hantu Kecuali Liverpool - Terlalu Power (TM)'.

Liverpool akan berhadapan dengan pasukan hantu galah pada jam 10pm (Star Sports, 813) Sabtu ini di tempat lawan. Dengan pemain yang rata-rata hantu galah seperti Ricardo Fuller, Kenwyn Jones, Robert Huth dan pemain baru mereka Peter Crouch, pasukan hantu galah ini akan main bola tinggi. Sepakan sudut, sepakan percuma dan lontaran kedalam, semuanya bola tinggi. Serangan pasukan hantu galah akan banyak bermula dari tepi dan bola akan dilambungkan dari sayap. Sayap kiri, goblin Etherington dan sayap kanan, goblin Pennant. Goblin DeLap masih cedera dan mungkin tak main jadi lontaran kedalam secara lambungan tinggi terus ke kotak penalti Liverpool saya tak tahu sapa nak baling.

Apa pasal banyak ulas pasal hantu galah dan tak ulas pasal team Liverpool?

Sebab Liverpool adalah pasukan terlalu power dan Andy Carroll akan skor 2 gol! Benda yang dah terlalu power, nak diulas amende lagi?

Ramalan Liverpool menang:
1) 2-1 (main pakai power 20%)
2) 2-0 (main pakai power 60%)
3) 4-1 (main pakai power 100%)

Ingat! Team lain semua hantu.

Hantu! Hantu! Hantu!

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews