Ayam vs Liverpool

Korang semua suka gambar kan?

Nah amik kau!

Kah kah kah!

Dari gambar yang saya tampal diatas, jelas apa kesudahannya game ahad ini, jam 8.30pm waktu Malaysia diantara Spurs dan Liverpool di reban ayam.

Saya malas nak komen tentang rakan pengulas saya si Abdul Sokernet yang gemar sangat dengan konek. Bila ada sessi open house raya nanti saya akan tanya dia tapi peminat jangan lah risau kerana saya akan pastikan saya tanya dia dari jauh sebab saya 'suspect' jugak si Abdul ni.

Kalau korang nak percaya Zainal Keling punya teori tu, lantak korang lah. Tapi pada mereka yang percaya, takyah lah hantar anak korang pi sekolah sebab sudah tentu sekiranya anak korang belajar pagi, petang, siang dan malam pun akan bengap jugak.

Ramalan ahad ini, Liverpool menang bergaya, 4-1. Selamba!

#YNWA ./

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews