FT: Liverpool 3 - Bolton 1

Tadi aku menonton perlawanan bola sepak diantara Liverpool menentang Bolton Wanderers di Stadium Astro. Di rumah. Di Kuala Lumpur. Sekarang tengah cuti raya.

Menonton di rumah lain pula cabaran dia. Kami ada extra commentators. Ada abang-abang aku di rumah. Macam-macam cerita keluar. Paling kelakar, game Manchester United lawan Arsenal esok sempat dijadikan isu untuk perdebatan.

Seperti yang anda sudah pasti tahu, selepas membaca tajuk entri blog ini (obvious spoiler) kami menang 3-1 di Anfield.


Jordan Smooth Henderson



Martin Hard Skrtel



Charlie Accurate Adams

Kemenangan bergaya dengan jaringan daripada Jordan Henderson, Martin Skrtel dan Charlie Adam. Bolton pula membawa pulang gol konsilasi menerusi Ivan Klasnic. Untuk full statistic details, kamu boleh click sini. Oh dan gambar-gambar diambil dari sini.



Suarez bersungguh-sungguh tadi, tapi dia tak skor, monyok je muka lepas kena sub

Menonton game tadi memberikan aku harapan. Harapan untuk meneruskan kehidupan yang penuh dengan pancaroba ini. Liverpool menunjukkan semangat ingin menang dan ini sekaligus menunjukkan konfidens pada gerak tari permainan bola sepak tadi. Smooth passing. Lovely header goal. Accuracy terlampau.

Cuma tadi banyak missed chances. Kalau pikirkan tamak haloba, boleh 6-0. Oh well.



Sexy Andy. Sayang masih tidak skor gol, tapi tidak apa,
bila tiba saatnya waktu, akan ada juga itu.

Dan kami di Sokernet ingin mengalu-alukan kedatangan Sebastian Coates, berumur 21 tahun, berasal dari Uruguay, defender mungil dari Club Nacional de Football. Adik manis, nanti kerja keras bantu Carra defence baik-baik okay?

Mata dia. Cantik.

Masih terlalu awal untuk berkata apa-apa, saya tidak mahu bongkak dan mengatakan Liga Premier milik kami. We take it one match at a time okay boys? Satu game demi satu game. Maintain sahaja permainan cantik, camaraderie semangat setiakawan dan mungkin, satu hari nanti, kita akan bawa pulang Piala Premier League.

#YNWA

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews