Pundit Ampang

Sebagai kaki bola, pagi raya tak menghalang kita dari borak2 bola.



Selepas sessi bincang bola dengan pundit2 geng kampung saya (ManU melambak) yang tamat jam 1pagi semalam, empat (4) kesimpulan telah kami ambil berdasarkan kepada 3 game musim baru ini:



1) Liverpool saja boleh fight ManU (ellehhh..macam la ManU tu kuat sangat. Ashley Young tu punya keting, sekali kena kacis, boleh patah tiga).



2) Team smurf (utara) nampak ganas tapi memang dah 2-3 tahun nampak ganas, angkat EPL tak jugak.



3) Team smurf (selatan) ada manager baru, nampak seperti ada konflik dalaman dan penyerang smurfette jersi No.9 mereka mungkin susah nak score sampai 2-3 musim lagi. Lukaku pulak tipu umur dalam IC dia dan kerana selalu sangat berlakon atas padang, tu hari Drogba amik ubat.



4) Arsenal dan Spurs punya kes, berat.



Pertengahan musim (sessi mengeteh cuti christmas eve) nanti pundit kampung saya akan bersidang lagi dan biasanya kesimpulan baru pula akan diluluskan.



*************************************



Kepada peminat team bola Liverpool "Terlalu Power (TM)", sebuah filem berjudul "Will" sudah ada dipasaran. Sila google untuk maklumat lanjut.



Sementara itu, kepada para-para penyokong team bola Smurf (selatan dan utara), tanggal 1 September 2011 adalah tarikh keramat mereka kerana filem "Smurf" akan pecah panggung di Malaysia.



#YNWA ./

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews