Europa League, kami datang!




Ramai yang tak tahu strategi sebenar Pak Alex ialah untuk memenangi Europa Cup sebelum Liverpool. Untuk menjadi kelab inggeris pertama melakukannya, Pak Alex mengambil langkah bijak dengan sengaja kalah diperingkat kumpulan Champions League dan mendapat tempat ke tiga.

Ada satu lagi cara untuk ke Europa League, iaitu dengan mendapat tempat ke 5 dalam liga, tapi takkan Manchester United nak duduk tempat ke 5 pulak?

Tapi kenapa Pak Alex sanggup korbankan Champions League untuk ke Europa League?
Adakah ada rancangan jahat illuminati Yahudi dibawah rejim Micheal Platini yang sengaja mengatur kekalahan tersebut? Benarkah semua ini adalah untuk memenuhi hasrat kaum pemodal/sponsor dan hak penyiaran TV yang mahukan Europa League juga mendapat perhatian sehebat Champions League, justeru sebuah kelab ternama terpaksa dikorbankan? Mungkinkah juga untuk mengelakkan pertemuan akhir Champions League asyik-asyik Manchester United dan Barcelona, justeru Manchester United tersingkir dulu dan Barcelona diperingkat kalah mati?

Apapun teori dan khabar angin yang melanda, inilah dia asam garam pentas eropah yang harus peminat Manchester United terima. Sebagai peminat sebenar yang harus yakin dengan kemampuan kelab, kita mesti terus kekal kukuh dibelakang pemimpin kita. Halatuju dan dasar-dasar kelab adalah jelas, justeru penyokong akar umbi wajib rapatkan barisan dan bersama menentang kecaman pembenci Manchester United.

Bak kata ultras Stretford End, jika tak mampu main pentas eropah, jangan nak orgasm lihat pasukan kami kalah.

Power jugak ayat ni... mana mereka dapat eh?

ok,sila beri laluan kepada pembaca yang kelab mereka main eropah sahaja untuk komen. Pembaca yang kelab mereka tidak masuk pentas eropah duduk diam dulu.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews