Ryan Giggs - Legenda Fuckchester United Terbaru



Oh Ryan Wilson.. how could you


Mungkin ada yang dah tahu tapi I don't give a shit aku nak tulis juga disini. Ryan Giggs legenda Fuckhester United dan juga seorang pemain sepak bola yang terkenal dengan imej Mr Cleannya kini mahu menyaman Twitter. Sebab beliau menyaman ialah kerana kes skandal beliau dan Imogen Thomas tersebar walaupun selepas beliau diberikan Super Injunction bagi menutup kes skandalnya dari terbit didada akhbar UK. Imogen Thomas ialah seorang gadis berdada bidang yang menjadi terkenal di UK selepas muncul didalam rancangan Big Brother. Selepas 15 minitnya tamant Imogen muncul topless didalam majalah-majalah sperma seperti FHM dan NUTS . Gua yakin ada diantara kamu yang sedang membaca sekarang sudah SIBUK membuka TAB baru pada browser untuk mengGOOGLE gambar Imogen kan? Fucking perverts. But its ok lads and wankers sekalian . We are all men here and we need to fap to naked pictures of women who our footballing heroes fucked to right? Tak dapat madu sepah pun jalan



Anyway gua tak paham macamana Giggs, seorang yang cukup clean boleh jadi macam ni. Last time gua dengar dia buat hal ialah semasa Lee Sharpe masih bermain untuk ManU. This was at least 20 years ago. Ketika itu Sharpe dan Giggs mengadakan parti disebuah hotel dan Sir Alex dapat tahu. Kedua-duanya diserbu ala JAIM (Jabatan Agama Islam Manchester) oleh Sir Alex dan didenda sebanyak beberapa minggu gaji.

Giggs sudah berkahwin dengan Stacey Cooke pada tahun 2007 dan dikurniakan 2 orang good looking bastards berumur 8 dan 5 tahun. Just look at her.




I mean. Seriously gua rasa Stacey Cooke jauh lebih cantik dari Imogen Thomas. Kalau dalam kes Rooney gua paham juga kenapa dia curang kepada Coleen pasal Coleen huduh.



On a sidenote gua ada teori. Pemain sepak bola ManU yang berbulu adalah kaki seks. Agree? Below are a few photographic proofs. I rest my case. Now patiently waiting for Giggs The Monkey Sex Tape.



p/s : Selain Giggs. Imogen juga pernah menjadi sepah kepada Jermaine Defoe,Lee Trundle, Dwight Yorke, Cristiano Ronaldo, Danny Simpson, Nery Castillo dan Ibrahim Sonko. Ini memang WAG terpakai

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews