Hazal Kaya Adını feriha koydum hakkında konuştu

Show TV'nin yeni dizisinde kapıcılık yapan bir ailenin kızını canlandıracak olan Hazal Kaya, bu rolü özellikle istediğini söyledi ve ekledi: Bir oyuncu hep aynı karakterlerle ekrana gelmemeli

Başrollerini Hazal Kaya, Vahide Gördüm, Metin Çekmez ve Deniz Uğur'un paylaştığı SHOW TV'nin yeni dizisinin tanıtım çekimleri önceki gün gerçekleştirildi. İsmi daha sonra açıklanacak olan dizi, zengin arkadaşlarına özenen kapıcı kızı Feriha'nın çevresinde gelişen olayları anlatıyor. Aşk-ı Memnu'daki Nihal karakteriyle tanınan Hazal Kaya, yeni rolü Feriha hakkında, 'Üniversiteyi kazanmasıyla Feriha'nın hayatı değişecek. Kendisini zengin bir kız olarak tanıtarak, kısa sürede partiler, lüks otomobiller ve pahalı markalarla dolu bir dünyaya adım atacak. Çok değişik ve içi dolu bir karakter. Bu rolü ben istedim. Zaten bir oyuncu hep aynı rollerle ekrana gelmemeli. Her defasında farklı bir karakteri oynamak benim için de çok iyi olacak' diye konuştu.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews