adını feriha koydum deniz uğur biyografisi

Gerçek Adı: Deniz Uğur Sunat
Doğum Yeri: İstanbul
Doğum Tarihi: 01 Ocak 1973
Eğitim Durumu: Akademi

Sinema ve Tv dizilerinde rol alan sanatçı aynı zamanda Tiyatro Oyuncusudur.

Opera sanatçısı Mete Uğur‘un kızıdır.Deniz Uğur 21 yaşında konservatuarı bitirdikten sonra Tiyatro İstanbul‘da, Çetin Ceviz oyunu ile profesyonel tiyatro hayatına adım atmıştır. Kent Oyuncuları ve Tiyatro İstanbul topluluğuyla, çeşitli tiyatro oyunlarında başrol oynamıştır.

Çeşitli Tv Dizilerinde rol alan Deniz Uğur eşini kaybettikten sonra uzun bir dönem çalışmamış ve psikolojik tedavi görmüştür. Daha Sonra “Yağmur Zamanı“ adlı diziyle tekrar ekranlara dönmüştür.Deniz Uğur İsmail Hakkı Sunat‘ın eşiydi. Eşi, Çanakkale‘deki yazlıklarında, gürültü yüzünden tartıştığı komşusu tarafından öldürülmüştür.

İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı , Tiyatro Bölümü mezunudur. 1997 yılında 9. Ankara Film Festivalinde Bir Erkeğin Anatomisi filmindeki rolü ile Umut Veren Yeni Kadın Oyuncu ödülünü almıştır. Deniz Uğur Benimle Evlenir misin? adlı Tv Dizisindeki Esra rolü ile ünlenmeyi başarmıştır


Rol Aldığı Filmler

2008 - Paramparça Aşklar : Deniz
2007 - Baba Oluyorum
2007 - Ertelenmiş Hayatlar
2006 - Sahte Prenses : Ceylan
2006 - Hayatım Sana Feda : Zeynep Başaran
2005 - Yağmur Zamanı : Aslı
2004 - Zümrüt : Melek Karahan
2001 - Benimle Evlenir misin? : Esra
1999 - Kurtlar Sofrası1998 - Gülerken Ağladık
2001 - Benimle Evlenir misin?

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews