adını feriha koydum dizisi konusu

Annesi Zehra’nın ‘hayatımızı feraha çıkaracaksın’ inancıyla Feriha adını verdiği güzel kapıcı kızı ve hırslı annesinin pırıltılı Etiler dünyasındaki sınıf mücadelesini anlatan Artık Büyüdüm, Med Yapım’ın iddialı projelerinden biri. Vahide Gördüm ve Hazal Kaya’nın anne kızı canlandıracağı dizide Metin Çekmez, 2010 Best Model Birincisi Çağatay Ulusoy ve Deniz Uğur da başrollerde. Etiler’de iki dünya arasına sıkışmış bir kapıcı ailesinin hikayesini anlatan dizide Vahide Gördüm gözü kara bir anneyi Hazal Kaya ise annesinin de etkisiyle kapıcı kızı etiketini üzerinden atarak yeni bir dünyaya adım atma savaşı veren, içindeki hırsın, özündeki iyilikle mücadele ettiği sıradışı bir kapıcı kızını canlandıracak. Feriha, İstanbul gece hayatına imza atmış eski bir playboyun gece hayatının merkezindeki yakışıklı oğlu ile büyük bir aşk yaşamaya başlayacak ve bu aşk küçük kapıcı dairesindeki ailesini alt üst edecek.

No comments:

Post a Comment

Followers

Pageviews